عروسان في قنا يقيمان حفل زفافهما على لودر | الصباح
عمرو موسى: ياسر عرفات قدم كل ما يستطيع وتعرض لضغوط كبيرة وراح شهيدا     elsaba7     عمرو موسى في ذكرى رحيل ياسر عرفات: كان رجل ذكياً ويعرف ما يفعل     elsaba7     سقوط شخص.. أزمة طوابير تضرب إيران بعد رفع أسعار البنزين     elsaba7     تخطى 10%.. حقيقة تراجع أسعار المنتجات الغذائية في مصر     elsaba7     عادل أديب يتحدث عن روايته الجديدة «الحشاشين» : «مفيش شركة عايزه تنتجه ولا قناة تشتريه»     elsaba7     قمر يطير إلى الجزائر من أجل تذكرة طوكيو     elsaba7     شيخ الأزهر وبابا الفاتيكان يتفقا على تعزيز التعاون     elsaba7     فور الانتهاء من التحقيقات.. عمر مروان: النيابة العامة تعلن التزامها بإعلان ملابسات وفاة مرسي     elsaba7     المصرية للاتصالات تحقق 19 مليار جنيه إيرادات خلال تسعة أشهر من 2019     elsaba7     بنك مصر يوقع بروتوكول تعاون مع جامعة 6 أكتوبر لتوفير منظومة الدفع الإلكتروني للجامعة     elsaba7     القطاع المصرفى العمود الفقرى للاقتصاد..هشام عز العرب: يجب على مصر تحفيز الاستثمار وتسريع عملية نمو الاقتصاد الرقمى     elsaba7     عدم وجود أماكن كافية للمرضى ونقص الدواء ومعاناة الأهالى..ضحايا «المرض اللعين ».. حكايات المصريين مع السرطان     elsaba7    

عروسان في قنا يقيمان حفل زفافهما على لودر

عادل نصار / 2019-10-21 22:33:23 / منوعات
الزواج

الزواج

عرض الإعلامي عمرو عبد الحميد، مقطع فيديو لعروسين في قنا احتفلا بزفافهما على لودر، وذلك خلال تقديمه برنامج "رأي عام"، الذي يُعرض على شاشة "TeN"، حيث ذكر أحمد دردش، العريس، وصاحب محل موبايلات، أنه أقدم على هذا العمل كونه كانت لدية رغبة في عمل شيء جديد وغريب ولم يقم به قبل ذلك.

وأضاف "دردش": "أنا كنت عاوز أعمل حاجة تفرح العروسة عشان بصراحة تستاهل كل خير، وإحنا تعبنا أوي عشان نتجوز وربنا تتمم على خير، جبت لودر  وعملنا بيه الزفة من غير أي خروج عن الذوق العام أو أي تقاليع، أنا قلت أفرح العروسة وأفرح نفسي وأفرح الناس معايا، والحمد لله الطريقة طلعت كويسة بفضل ربنا وبفضل أصحابي اللي ساعدوني".

 

وتابع: "أصحابي تعبوا معايا جدًا في الموضوع ده والتنسيق وعشان خاطر المرور والطريق، بس عرفنا نخلص الموضوع مع المرور والناس هناك رحبت بالفكرة وقالوا خلاص مفيش مشكلة عشان خاطر الفرحة، والناس بتوع المرور رحبوا كمان بالفكرة، والزفة استمرت ساعة ونص".

 


اضف تعليقك

لأعلى