محمد أنور يضع اللمسات الأخيرة لـ"طلقة حظ" مع مصطفى خاطر | الصباح
بالفيديو.. والد الطفلة أماني يكشف آخر تطورات الحالة الصحية لها     elsaba7     "معا لإتقاذ الأسرة المصرية": الطفلة "أماني" تحتاج لسنوات من العلاج النفسي (فيديو)     elsaba7     علاقة محمد غنيم بالبردعي: "هو من رشحه للظهور وتحريك الماء الراكد"     elsaba7     بعد أسبوع من الاحتلال التركي على سوريا.. الباز يكشف بالأرقام حصاد جرائم السفاح أردوغان على الأبرياء     elsaba7     عن الجميع.. مبارك يكشف أسباب إخفاء موعد حرب أكتوبر (فيديو)     elsaba7     أبو الغيط يكشف مدى إمكانية حل الأزمة السورية بوساطة مجلس الأمن     elsaba7     "أين العرب من العداون التركي في سوريا".. أمين الجامعة العربية يوضح     elsaba7     حسني مبارك يكشف كواليس معركة المنصورة (فيديو)     elsaba7     شاهد.. كواليس يكشفها "مبارك" لأول مرة عن الاستعداد لانتصار أكتوبر     elsaba7      وزير القوى العاملة يستقبل السفير دولة العراق في القاهرة     elsaba7     مبارك عن النكسة: الضرب كان على ودنه والانتقام كان الحل الوحيد (فيديو)     elsaba7     مستثمرو مصر بالخارج يوقعون وثيقة النجاح مصحوبة بتكريم "الهجرة" و"التخطيط"     elsaba7    

محمد أنور يضع اللمسات الأخيرة لـ"طلقة حظ" مع مصطفى خاطر

دعاء سعيد / 2019-05-26 12:25:05 / فن
الفنان محمد أنور

الفنان محمد أنور

انتهى نجم مسرح مصر الفنان الشاب محمد أنور من تصوير مشاهده في مسلسل " طلقة حظ "، حيث أعلن ذلك من خلال صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك".

وعلق أنور قائلاً: "شكراً لكل صناع العمل الحمد لله رب العالمين.. فركش مسلسل طلقه حظ اللي بجد كانت من أحلى الأيام في حياتي واللي ربنا جعله سبب في حاجات كتير حلوة أوووي ليه وفتحة خير".

وتابع: "بشكر شركه سينرجي وتامر مرسي Tamer Mursi وحسام شوقي على أنهم وفروا لينا كل حاجة كانت مطلوبة عشان نعمل مسلسل محترم ومهم".

وأضاف: "بشكر المخرج الكبير صاحبي وحبيبي أحمد خالد أمين Ahmed Khaled Amin على تعبه في المسلسل اللي كانت أيامه كلها صعبة وعلى تعبه معايا انا شخصيا، وبشكر كل فريق الإخراج اللي بجد كانو مهتمين جدا أن كل حاجة تطلع مظبوطة وعلى رأسهم طبعا احمد عبد الوهاب Ahmed Abd El Wahab اللي كان بيموت نفسه عشان الشغل يطلع مظبوط، ومدير التصوير الجامد محمد عز العربEzz El-Arab على الصورة الحلوة اللي ظهر بيها المسلسل وبشكر كل فريق التصوير وكل فريق الإضاءة اللي تعبو أوووي بجد في المسلسل ده، والمؤلف إيهاب بليبلEhab Blebel على الورق الحلو ده واللي اتوقع انه هيبقي من أهم مؤلفين مصر الفترة الجاية، وكل الممثليين اللي اشتركو في المسلسل واللي بجد مبسوط وسعيد وليه الشرف انه مثلت معاهم واتعلمت منهم كتير".

واختتم: "وبشكر اخويه وصاحبي مصطفى خاطرMostafa Khater على وقوفه جنبي من ١٥ سنة لأنه كان أول واحد يطلعني على خشبة مسرح الجامعة ويديني الفرصة أني أمثل على مسرح الجامعة لحد مسلسل طلقة حظ اللي كان السبب في حاجات كتير حلوة بالنسبة ليه وربنا يجعله فعلا طلقة الحظ لينا بإذن الله"


اضف تعليقك

لأعلى