أسامة كمال يعلق على حمو بيكا ومجدي شطة | الصباح
توقيع مذكرة تفاهم بين الإنتاج الحربي وشركة بولندية لإنشاء كيان مشترك للكبائن الخاصة     elsaba7     تارا عماد : "مش قادرة اوصفلكم قد ايه متحمسة انكوا تتعرفوا على ميرميد"     elsaba7     9 قرارات هامة لمجلس إدارة الأهلي     elsaba7     رئيس نقل النواب.. قرار السيسي بشأن منظومة الأجور يحقق الاستقرار الاجتماعي     elsaba7     معرض الفرعون.. تعرف على التفاصيل الكاملة لمعرض توت عنخ آمون في فرنسا     elsaba7     ابو العنين: - السيسي رئيس استثنائي قدم نموذج جديد في إدارة الدولة وتحقيق الإنجازات      elsaba7     أمريكا تستنكر احتجاز كبير مساعدي زعيم المعارضة في فنزويلا     elsaba7     أمهات حاضنات ..تطالب  إعادة النظر في تشريعات الأحوال الشخصية     elsaba7     القوى العاملة تعلن عن وظائف جديدة.. والراتب 3 آلاف جنيه     elsaba7     فرج عامر : السيسى يمسح دموع الغلابة من اصحاب المعاشات     elsaba7     صحة المنوفية تكرم الأمهات المثاليات من الموظفات     elsaba7     مايسة عطوة تشيد بموقف الرئيس السيسي من قضية أصحاب المعاشات     elsaba7    

أسامة كمال يعلق على حمو بيكا ومجدي شطة

اسامه كمال

اسامه كمال

علق الإعلامي أسامة كمال، على المناوشات التي حدثت بين المطرب الشعبي حمو بيكا صاحب أغنية" رب الكون" والمطرب الشعبي مجدي شطة، وتداول الجمهور فيديوهات لهما تحمل تراشقًا قائلا (فجأة في مصر 2018 بقى حمو بيكا ومجدي شطة تريند على السوشيال ميديا، الموضوع زي كل موضوع بدأ بنكتة في فيديو الناس بتبعته لبعض عن حمو بيكا اللي مش رايح حفلة مجدي شطة اللي بيروج أن بيكا رايح عشان الفانز بتوعه).

وأضاف كمال خلال برنامجه مساء DMC، اليوم الخميس قائلا (الفيس بوك شبه الغرف المنعزلة وكل واحد بيشوف معارفه الا اللي بيدور بالهاشتاج ويحاول يعرف، طب فانز حمو بيكا عايزين إيه ومشكلة مجدي شطة إيه.. ناس كتير هتسأل، معقول أسامة كمال بيبتدي برنامجه بموضوع زي دة؟ ليه كدة يا عم؟).

وتابع (الحقيقة الموضوع ماهواش الموضوع، ما بين ناس اشتغلت نقاد وناس اشتغلت نقاد للنقاد ودارت الدايرة يوم، اتنين، تلاتة والناس تهدا ويبقى حمو بيكا ويبقى مجدي شطة في عالم واقعي والعالم الافتراضي يدور على حاجة تانية يهتم بيها بعد ما خلص بيكا).

وأوضح كمال أن (حديث البلد..

الناس، كل الناس، ومش في بلدنا بس، في الدنيا كلها تحب النميمة وحديث النميمة، تحب تيجي في الهايفة وتتصدر).


اضف تعليقك

لأعلى